Mnoho typů silnic – v Praze máte jedinečnou možnost vyzkoušet si jízdu v různých typech vozovek, a to jak v širokých a přehledných pruzích v Nuslích při nájezdu na dálnici D1, tak i v křivolakých uličkách pražského centra anebo v úzkých ulicích městských sídlišť. Průjezd některými silnicemi vyžaduje maximální soustředění a šikovnost, jinde máte tolik místa, že se vedle vás vejde do jednoho pruhu i kamion. A právě tvarová i rozměrová rozmanitost silnic je pro adepty v autoškole při výuce jízdy velkou výhodou.
Pražské křižovatky – křižovatky bývají postrachem začínajících řidičů, ale kdy jindy, než právě v autoškole v Praze Autoškola Holešovice, a kde jinde, než v Praze si osvojit jízdu napříč těmi nejsložitějšími křižovatkami s různým dopravním značením. Pražské křižovatky mají mnoho tvarů, některé ve tvaru kříže, jiné napodobují písmeno ypsilon, někde se kříží i více ulic a cest.
Terénní nerovnosti – velkou výhodou Prahy je značné výškové převýšení, není to pouhá placka podél Vltavy, v Praze vede táhlé stoupání například Evropskou ulicí k ruzyňskému letišti a prudké klesání si jako řidič můžete užít například při jízdě od metra z Hradčanské Chotkovou ulicí k Malostranskému náměstí. Vyzkoušíte si tedy i jízdu do kopce a z kopce.
Parkování – umět bez problémů a bezpečně zaparkovat je základ a v Praze si vyzkoušíte mnoho způsobů parkování. Je tu tolik příležitostí k této výuce, že se tu k závěrečným zkouškám určitě dobře připravíte.
Couvání – zacouvat do ulice mezi domy byste také měli umět, a že to zvládnou i profesionálové s kamionem, o tom se přesvědčíte například ve filmu Kulový blesk, kde upravené stěhovací vozidlo RTO couvá do úzkého průjezdu pavlačového domu.
Praha se vám bude líbit – Praha nabízí velmi mnoho památek a přírodních krás, a z pohledu řidiče si je můžete užít stejně tak, jako pěší chodci nebo cestující v tramvaji.